[WINNT] diff wynik do pliku [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] diff wynik do pliku [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Thu, 13 Mar 2014 15:20:56 -0400
sorry, bo grupa nowe programy prawie nie żyje, temat na windows trochę NTG, ale co mam zrobić. szukam narzędzia/programu (bez konieczności programowania, czyli grep i regex odpada, a nawet użycia cmd) które zapisze do pliku Z _tylko_ różnice, jaka występuje w pliku Y, względem pliku X. obydwa pliki to pliki tekstowe, z tysiącami linii kilku/kilkunasto znakowego tekstu. narzędzie/program powinien być pod windows. próbowałem winmerge i kdiff3, a nawet notepad++. wszystkie pięknie porównują pliki i pokazują różnicę, ale żeby mieć tylko różnicę w pliku musiałbym wybrać poszczególne linie i wklejać je jedna po drogiej. może w tych programach jest taka opcja jakeij szukam, ale jakoś mi się nie udało do niej dotrzeć. może więc pomoc w tym kierunku.
z góry dzięki za poradę. <rs>