Re: [WINNT] czy te dotnety (mozna) ODinstalowac?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy te dotnety (mozna) ODinstalowac?
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Sat, 22 Feb 2014 15:15:35 +0100
Dnia Sat, 22 Feb 2014 15:08:59 +0100, 1634Racine napisał(a):

> ok, to moze prosciej zapytam:
> chodzi mi o to, czy wylistowanie w dodaj/usun na przyklad wersji 2.0
> oznacza, ze instalujac 3.5 zainstalowalem i 2.0 i oto 2.0 zameldowalo sie w
> dodaj/usun tak samo

nie wiem. na pewno nie jest regula, ze nastepne zawiera poprzednie, bo w
moich przypadkach byly dziury w ciaglosci.

> , jak faktycznie zainstalowane 3.5, czy jest inaczej: mam
> 3.5 ktore zawiera w sobie funkcjonalnosci 2.0, a to 2.0 widoczne w
> dodaj/usun pochodzi z kiedys zainstalowanego osobno 2.0 i moge to cudo
> usunac bez szkody dla "2.0 zawartego w 3.5"

byc moze tak bylo, choc osobiscie nie sadze, aby instalujac np. 3.5
stworzyly sie dwa wpisy w dodajusun. tak czy siak ja bym nic nie usuwal,
chyba ze lubisz eksperymentowac (coz, grupa tylko skorzysta, jak podzielisz
sie wynikiem), albo prosic sie o klopot.

--
jg