Re: [WINNT] czy te dotnety (mozna) ODinstalowac?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy te dotnety (mozna) ODinstalowac?
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Sat, 22 Feb 2014 14:42:34 +0100
Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:28:20 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Nie pamietam,jak kiedys byly instalowane u mnie dotnety, moze po prostu
> numery kolejne po kolei, ale final mam taki, ze w dodaj/usun widac, ze sa
> zainstalowane oprocz tych koniecznych 3.5 sp1, 4.0 client takze :
>
> 1.1
> 1.1 polish lang pack
> 2.0 sp2
> 2.0 pakiet jez pl
> 3.0 sp2

zostaw jak jest. ostatnio mielem do czynienia z trzema
przypadkami/programami wymagajacymi nowego .net fw, ale instalujac nowego
krzyczalo, ze nie mam jakiegos wczesniejszego. nie mialem chyba jakiejs 1
czy 2. musialem wszystkie posiadane usuwac ladnie po kolei od najwyzszego i
wszystkie mozliwe instalowac na nowo. wiec nie wystarczy miec tylko
najnowszych. do usuwania wszystkich po kolei jest jakies narzedzie
microsoftu, chyba fix it.

--
jg