Re: [WINNT] [ot] vectra - zmienili login/pass do panelu adm. modemoroute

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] vectra - zmienili login/pass do panelu adm. modemoroutera
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 30 Jan 2014 06:17:33 +0000 (UTC)
Dnia 30.01.2014 1634Racine <1634@Racine.pl> napisał/a:

> gdy vectra zainstalowala mi internet,dali modemorouter z utajnionym loginem
> i pass do panelu konfiguracyjnego tego modemoroutera; jakos tak... zycie

Żadna podpowiedź hasła nie jest rozwiązaniem na stałe, chyba że
masz kogoś znajomego w Vectrze.

Najlepiej po prostu oddaj modemorouter i weź zwykły modem kablowy
z wyjściem Ethernet. Mnie nigdy nawet przez myśl nie przeszło
brać router od dostawcy, swój masz za nawet kilkadziesiąt
złotych (więc żadna oszczędność) i możesz z nim robić, co chcesz,
w szczególności wybrać kanał czy ustawić port forwarding.
Mam tak od ładnych paru lat (zerknij zresztą w nagłówki)
i jest dobrze.

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT