[WINNT] [ot] vectra - zmienili login/pass do panelu adm. modemoroutera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] vectra - zmienili login/pass do panelu adm. modemoroutera
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Thu, 30 Jan 2014 04:53:35 +0100
gdy vectra zainstalowala mi internet,dali modemorouter z utajnionym loginem i pass do panelu konfiguracyjnego tego modemoroutera; jakos tak... zycie podpowiedzialo mi login/pass, dostalem sie do panelu, pozmienialem to i owo - swoj ligin,swoje haslo, swoja nazwe sieci, podpialem sie na prawie bezludny kanał, etc.

Nagle: magicy vectry zmienili ten moj login i haslo (wiadomo,ze moga). Na jakie? Ano wlasnie, zadne domyslne kombinacje tym razem nie pasuja. Zapewne z metra tabunowi uzytkownikow pozmieniali, zeby miec do licha poczucie wladzy.

OK, moze ktos z Was dopasowal cos z sensem? Co?