Re: [WINNT] [ot] kindle - uzywacie? ktos to opanowal?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] kindle - uzywacie? ktos to opanowal?
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Tue, 28 Jan 2014 02:43:23 +0100
666 in news:lc066b$o5k$1@news.supermedia.pl
Nie wiem, czy ciemniejszy.
Może to kwestia wypukłości druku.

wg mnie to nie o to biega - ale moze o czyms bardzo technicznym nie wiem...
wg mnie, to po prostu "papier" jest za ciemny, widac jaka to "biel" chocby w dobrym oswietleniu, to nie jest biała biel, wiec potem to juz tylko wystarczy jeszcze na to cos polozyc (warstwa ochronna) i mamy to, co mamy. Wez w tych samych warunkach oswietleniowych jakikolwiek druk na papierze, plaski, wklesly, jaki chcesz - roznica czern-biel zdecydowanie korzystniejsza niz w kindle classic <--- tutaj po prostu technologia produkcji elektronicznego papieru jest kiepska, nie ma sie co oszukiwac.

nie ma szansy na
czytanie w słabym  świetle bez podświetlenia.

przymierzam sie do zakupu jednego z trzech znanych rodzajow oswietlenia, poki co - sam nie wiem co...