Re: [WINNT] [ot] kindle - uzywacie? ktos to opanowal?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] kindle - uzywacie? ktos to opanowal?
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Thu, 2 Jan 2014 20:34:07 +0100
666 in news:la3eei$54b$1@news.supermedia.pl
Czy masz wersję "white"?

mam wersje kindle 5 classic BE,a czy ona jest white, czy nie jest - nie
znaju.

IMHO dwa rodzaje ekranów były montowane.

mam nadzieje, ze jeden nie byl czytelny, a drugi do bani i tutaj wlasnie zalapalem sie...

Jest na rynku masa lampek do Kindle (zobacz chocby na Amazonie), ale dla
mnie też Kindle jest do światła dziennego, a do sztucznego  laptop.

ja chce to cudo uzywac do czytania takze wieczorem/o zmroku, ale poki co, to
i w srednio oswietlonym pokoju wygoda czytania (widocznosc) jest taka sobie,
chocby dlatego, ze ta biel ekranu to raczej umowna jest... (najdelikatniej
mowiac)