[WINNT] trojan - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] trojan - jak?
From: Bartosz <sethiel@o2.pl>
Date: Sat, 25 Jan 2014 15:33:05 +0100
Dostałem właśnie mejla od jakiegoś chinczyka że da mi 48 milonow
dolarow. Rzecz jasna chce od mnie skany dokumentow i inne dane osobowe
coby kredyt albo jakiś inny szwidel na moje dane zrobić. Nawiązałem z
nim kontakt tak że już z 5 email idzie. I teraz skurczysynowi
chciałbym podesłać w zipe (na haslo) niby dane osobowe oraz jakiegoś
trojana - a nuż by się udało jego komputer przejąć. Tylko za diabla
nie wiem jak to zrobić? Szkodliwe pomysły mile widziane.