Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 22 Jan 2014 15:38:07 +0100
Dnia Wed, 22 Jan 2014 14:58:26 +0100, robot napisał(a):

(ciach…)
> Oprócz 3D, wszystko to potrafił nieodżałowany Subedit player.

Też go nie mogę odżałować, a szarpać się z cudowaniem z jego instalacją pod
Windows 7, to już mi się nie chce. Tyle tylko, że mnie o wiele bardziej
brakuje tego połączenia odtwarzacz+edytor napisów (poprawiam niejednokrotnie
to, co tłumocze produkują ze swoich gorejących ran, które mają w miejsce
mózgów).

[ Tylko głupcy się nie zmieniają.                            (G. Zapolska) ]