Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sun, 19 Jan 2014 18:05:17 +0100
Użytkownik Piotr C. napisał:
On Sun, 19 Jan 2014 17:57:23 +0100
"Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl> wrote:
Widzę że chyba młode pokolenie wjechało (>1990) bo nie ma nr.1 i 2:

Przepraszam, Irfana wymieniłeś a Totalcmd ktoś inny.

Moje pytanie w takim razie - po co używacie 7zip, winrar itd. jak Totalcmd
radzi sobie z tym równie dobrze a nie instalujemy dodatkowego syfu?

Mnie wygodniej prawokliknac i zrobic archiwum niz wlaczac TC i odszukiwac katalog

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg