Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Sun, 19 Jan 2014 17:57:23 +0100
On Sat, 18 Jan 2014 23:29:45 +0100
mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Bedzie ciekawie mysle hehe. Zakladam watek, abyscie wpisywali waszym
> zdaniem programy, ktore MUSISZ MIEC w swoim komputerze. Dowolne. Nie ma
> ograniczen.
>
> Po co to? Chce sie podzielic jak i dowiedziec o nowych ciekawych programach.

Widzę że chyba młode pokolenie wjechało (>1990) bo nie ma nr.1 i 2:
1) Total Commander
2) Irfan view
2) PDF split & merge basic
    - sklejam / dziele pdf-y, w ten sposób prowadzę jakby 'segregatory' z
różnymi
      urzędowymi itp. sprawami
3) MS Office home & student 2011
    - sorry winnetou ale OO jest dla mnie nie do zaakceptowania. Wolny i źle
działa(ł).
4) GOM Audio (znowu przepraszam, ale foobar jest IMO ch...wy)
5) Soulseek
6) MPC (Media player classic)
7) Truecrypt
8) Pidgin - multikomunikator
9) Firefox
10) SumatraPDF (polska przeglądarka pdf - idealna i szybka)

To takie top-10, oczywiście jest tego więcej.

P.