W dniu środa, 1 stycznia 2014 16:47:12 UTC+1 użytkownik animka napisał:
> >>> Pacjent to laptop Sony Vaio, system W8x64.
>
> >>
>
> >>> Był zainstalowany antywirus, wersja czasowa i się skończył.
>
> >>
>
> >>> Odinstalowałem i usiłuję uruchomić Windows Defender, ale bez skutku.
>
> >>
>
> >>> Centrum akcji pokazuje brak antywirusa, jest 'włącz WD' kliknięcie
>
> >>
>
> >>> powoduje, że coś się dzieje przez moment, ale się nie włącza, komunikat
>
> >>
>
> >>> jest 'usługa wyłączona'.
>
> >>
>
> >>> Kiedy idę do usług widzę, że usługa wyłączona, kliknięcie 'włącz' jak
>
> >>
>
> >>> poprzednio.
>
> >>
>
> >>> Usiłowałem zainstalować na nowo, ale komunikat jest 'zainstalowany'.
>
> >>
>
> >>> Czy jest jakiś sposób naprawy prócz zainstalowania W8 na nowo?
>
>
>
> Masz jakieś punkty przywracania systemu? To przywróć wcześniejsze pliki.
>
>
>
> --
>
> animka
Pomożesz mi z odświeżaniem systemu Windows?
|