Re: [WINNT] windows defender

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows defender
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 01 Jan 2014 16:47:12 +0100

Pacjent to laptop Sony Vaio, system W8x64.

Był zainstalowany antywirus, wersja czasowa i się skończył.

Odinstalowałem i usiłuję uruchomić Windows Defender, ale bez skutku.

Centrum akcji pokazuje brak antywirusa, jest 'włącz WD' kliknięcie

powoduje, że coś się dzieje przez moment, ale się nie włącza, komunikat

jest 'usługa wyłączona'.

Kiedy idę do usług widzę, że usługa wyłączona, kliknięcie 'włącz' jak

poprzednio.

Usiłowałem zainstalować na nowo, ale komunikat jest 'zainstalowany'.

Czy jest jakiś sposób naprawy prócz zainstalowania W8 na nowo?

Masz jakieś punkty przywracania systemu? To przywróć wcześniejsze pliki.

--
animka