Re: [WINNT] Korzystanie z ekranu 2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Korzystanie z ekranu 2
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 14 Jan 2014 23:48:11 +0100
Dnia Sat, 04 Jan 2014 22:22:42 +0100, BQB napisał(a):

> W kartach Ati od zawsze jest coś takiego jak Theater mode - puszczasz
> sobie coś w oknie na głównym ekranie, a karta automatycznie odtwarza
> obraz w trybie full screen na drugim monitorze.
(ciach…)

W sterownikach do kart z układami NVIDII też swego czasu było - szukać
należy AFAIR pod zwrotem „overlay mode” lub „tryb nakładki”. Pozwalało to
przy pracy dwumonitorowej z oprogramowaniem do edycji wideo nie obsługującym
pełnoekranowego podglądu właśnie takowy uzyskać.

[ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]