Re: [WINNT] Korzystanie z ekranu 2

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Korzystanie z ekranu 2
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sat, 04 Jan 2014 22:22:42 +0100
W dniu 2014-01-04 19:02, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Thu, 2 Jan 2014 11:29:01 +0100, Aleks napisał(a):

(ciach…)
Jako ciekawostkę podam, że gdy coś nagram i potem chcę
odtworzyć programem VLC Media Player, to pozycja
na ekranie 2 jest zapamiętana i obraz od razu pokazuje się
na ekranie 2.

Jak zrobić żeby obraz z AVer TV od razu pokazywał się
na ekranie 2?
Bardzo proszę o pomoc.

Używam Win XP Pro SP3.

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to poszukać aplikacji, która potrafi
przypisać uruchamianie konkretnego programu na konkretnym monitorze. Może
ewentualnie jakieś rozszerzenie sterowników -> dla kart NVIDII było swego
czasu chyba coś o nazwie NView i chyba umożliwiało coś takiego.

Może też narzędzie do automatyzacji różnych zadań w Windows AutoIt okaże się
pomocne - http://www.autoitscript.com/site/.

W kartach Ati od zawsze jest coś takiego jak Theater mode - puszczasz sobie coś w oknie na głównym ekranie, a karta automatycznie odtwarza obraz w trybie full screen na drugim monitorze. Oczywiście odtwarzanie musi być w jakimś trybie, ale Media Player Classic radził sobie z tym bez problemu (tylko w nim trzeba było ustawić w jaki sposób ma odtwarzać obraz). I jeszcze jedno, ZTCP to pulpit nie miał być rozszerzony tylko jakoś inaczej, nie pamiętam już, bo dawien dawno używałem tego z kartą satelitarną i tam działało to jak tylko się zmieniło tą jedną rzecz w ustawieniach karty graficznej.