[WINNT] nieznanego (dla mnie) pochodzenia foldery na partycji niesystemo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] nieznanego (dla mnie) pochodzenia foldery na partycji niesystemowej
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Tue, 14 Jan 2014 14:25:08 +0100
Witam,
Windows XP Prof SP3
Dysk podzielony trzy partycje: C: systemowa, oraz D: i E: (z moimi plikami)
Wszystkie programy instalowane na C:
Podczas porządkowania zauważyłem na dysku D: dwa foldery, o których nie mam pojęcia skąd się wzięły:
1-
folder o nazwie:   85036dba22f6d209c797dac7cd0a
(utworzony w 2009r.    Po tej dacie system był już kilka razy reinstalowany)
z następującą zwartością:  http://przeklej.net/image_details/175016.html
(foldery: i386 i update są puste, otwarcie ich niemożliwe - odmowa dostępu)

2-
folder o nazwie: df13315050a44930b039ae158f26100f (utworzony w 2013r. To data ostatniej, aktualnej reinstalacji systemu),
a w nim dwa foldery:
-folder: amd64 z zawartością: http://przeklej.net/image_details/175017.html oraz -folder: i386 z zawartością: http://przeklej.net/image_details/175018.html

moje pytania:
-Skąd wzięły się te foldery na partycji niesystemowej ?
-Czy te foldery są niezbędne do działania systemu ? Jeżeli nie to jak je można je usunąć ?

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.