Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2014 17:40:14 +0000 (UTC)
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> Zgadza się... ale wtedy M$ nie powinien wspominać o bezpieczeństwie
> moich plików lecz o ich niebezpieczeństwie :-) Być może i moje umowy
> czytają, przekazują firmom/organizacjom trzecim...

To jest standard. Tutaj cytat z warunków Googla:
"Przesyłając materiały w jakikolwiek sposób do Usług, użytkownik udziela
firmie Google (i jej współpracownikom) ważnej na całym świecie licencji
na wykorzystywanie, udostępnianie, przechowywanie, reprodukowanie,
modyfikowanie, przesyłanie, publikowanie, publiczne prezentowanie i
wyświetlanie oraz rozpowszechnianie tych materiałów, a także na
tworzenie na ich podstawie dzieł pochodnych[...]"

--
Piotr Borkowski