Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SkyDrive - jak to działa?
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Fri, 10 Jan 2014 15:38:25 +0100
Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

No więc właśnie. Zastanawiam się nad jeszcze jedną rzeczą - cz w ogóle
usługa ta ma sens jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Mianowicie dajmy na to,
że jakiś wirus wykasuje mi pliki z C:\users\marek\chmura - więc znikną
one również z chmury WWW wskutek synchronizacji - czy dobrze to rozumiem?

Dobrze.

...jakkolwiek Dropbox trzyma poprzednie wersje plikow (tych skasowanych, nie wiem czy zmienionych) tylko nie wiem z glowy ile wersji/kopii wstecz trzyma.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg