Re: [WINNT] problem z partycją utworzoną przez system

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] problem z partycją utworzoną przez system
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 31 Dec 2013 09:59:06 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą dcim007
naskrobał(a):

> Witam,
> Kupiłem sobie SSD. Założyłem na nim partycję (spod instalatora Windows
> 7). Przed utworzeniem mojej partycji system poinformował mnie, że tworzy
> partycję na potrzeby systemowe. I utworzył sobie partycję, 100 MB. Nie
> narzucałem mu rozmiaru, jego wola.
> Po zainstalowaniu systemu i aplikacji zaczął mi się pojawiać komunikat,
> że jest mało miejsca na partycji systemowej. Menedżer urządzeń również
> pokazuje, że ta partycja jest zapełniona w 100%. Muszę reinstalować
> system (mniejsza z tym dlaczego) i chciałbym zlikwidować ten problem.
> [...]

A jesteś pewien że dotyczy to ukrytej partycji startowej?
Bo W7 tworzy sobie taka partycję, a potem ją ukrywa w systemie i nie bardzo
chce mi się wierzyć że chodzi o tę partycję. Najprawdopodobniej chodzi o
partycję (zasadniczo oznaczoną"C") na której znajduje się katalog WINDOWS
oraz plik wymiany i inne tego typu katalogi. Jeśli ona jest zapełniona i
system ci to komunikuje to wywal śmieci z katalogów TMP oraz odinstaluj
niepotrzebne programy, przenieś pliki użyszkodnika na inną partycję.
Zwolnisz tym samym trochę miejsca i system przestanie drzeć się że mu
brakuje miejsca.
Natomiast jeśli masz zamiar reinstalować system to przy tworzeniu nowej
partycji systemowej (nie tej ukrytej) powiększ ją jeśli masz miejsce na
dysku. Jeśli nie masz, to instalując programy instaluj je na innej
partycji, to samo możesz zrobić z katalogiem usera i jego plikami.
--
...::: WISKOLER :::...
Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w