[WINNT] problem z partycją utworzoną przez system

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] problem z partycją utworzoną przez system
From: dcim007 <dcim007@gmail.com.pl>
Date: Tue, 31 Dec 2013 08:30:29 +0100
Witam,
Kupiłem sobie SSD. Założyłem na nim partycję (spod instalatora Windows 7). Przed utworzeniem mojej partycji system poinformował mnie, że tworzy partycję na potrzeby systemowe. I utworzył sobie partycję, 100 MB. Nie narzucałem mu rozmiaru, jego wola. Po zainstalowaniu systemu i aplikacji zaczął mi się pojawiać komunikat, że jest mało miejsca na partycji systemowej. Menedżer urządzeń również pokazuje, że ta partycja jest zapełniona w 100%. Muszę reinstalować system (mniejsza z tym dlaczego) i chciałbym zlikwidować ten problem.
Co radzicie?
dzięki
Tr