[WINNT] Za mało pamięci serwera do przetworzenia tego polecenia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Za mało pamięci serwera do przetworzenia tego polecenia
From: "Leon Mazurek (inny)" <mazurek.leon@gmial.bez-spamu.com>
Date: Wed, 27 Nov 2013 19:21:56 +0100
Witam

Proszę o pomoc w następującym temacie.

Jest sobie komputer z win7, który udostępnia kilka folderów innym maszynom na zasadzie udostępnij wszystkim (nazwijmy go serwer).
Z tych zasobów korzystają komputery z winXP i jeden z win7.
Wszystko jest cacy do czasu, aż ten z win7 nie zacznie kopiować na serwer większej garści plików np. ok. 50 plików mp3. Od tego momentu na końcówce z win7 wciąż wszystko jest ok, ale maszyny z XP tracą dostęp do zasobów serwera - dostają komunikat "Za mało pamięci serwera do przetworzenia tego polecenia".
Ten efekt nie występuje gdy kopiowanie odbywa się z XP na serwer.

Wyczytałem, że należy zwiększyć IRPStackSize na serwerze.
Przerobiłem chyba wszystkie dopuszczalne wartości i nic.
Co takiego zmieniło pojawienie się końcówki z win7, że kładzie na łopatki dostęp komputerów z XP?
Co jeszcze mogę zrobić?

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, to bardzo proszę o pomoc.

Leo