Re: [WINNT] [W8] dziwne zachowanie myszy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W8] dziwne zachowanie myszy
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 26 Nov 2013 15:25:14 +0100
W dniu 2013-11-26 15:08, rs pisze:
dzięki za odpowiedź. zabrałem się za wywalanie, bo tyle syfu w świeżym
systemie to jeszcze nie widziałem. może jest coś na rzeczy w tym co
mówisz, bo te kwadraty wszystkie "chodzą", ale to chyba mało możliwe, bo
to znaczyłoby, że każdy komputer asusa tego typu, tak się powinien
zachowywać, czyli praktycznie dyskwalifikować z użytkowania, bo
cokolwiek na nim zrobić to jest właściwie kaskaderka, nawet odpalić task
manager nie jest proste, i pewnie w internecie by na ten temat "wrzało".
to jest juz drugi komp asusa all-in-one jaki do mnie trafił. poprzedni
nawet się nie dal włączyć. <rs>

Z laptopami mam dość małą styczność, to trudno mi się wypowiadać o innych. Ale jeśli wszystkie Asusy mają tak jak mój, to mnie nie dziwi, że są problemy. U mnie tego było od cholery, ale system to Win7.
Może te programy z Asusa mają jakieś problemy na Win8 i tak się to objawia?
Ale czy udało Ci się wywalić tego na tyle dużo, że problem ustąpił, czy nie ma na to mocnych? A jakby pogrzebać w autostarcie i z niego wywalić wszystkie te niepotrzebne cuda z Asusa? W W8 masz całkiem fajne ustawianie autostartu z poziomu Task Managera. Już nie trzeba grzebać w msconfig.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/