Re: [WINNT] [W8] dziwne zachowanie myszy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W8] dziwne zachowanie myszy
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 26 Nov 2013 09:08:36 -0500
On 11/26/2013 7:10 AM, GAD Zombie wrote:
W dniu 2013-11-26 00:26, rs pisze:
jest nowy all-in-one asusa. prosto z fabryki. robił sobie aktualizacje
przez pol dnia, wiec myślę ok. ale wszystko już sobie zaktualizował, i
nadal, na przemian, tuż przy górnej i dolnej krawędzi ekranu pokazuje
się pełne, szare, kolko, i "zabiera zainteresowanie" myszy. takie kółko
jak się pojawia jeśli się przyciśnie na dłużej, ekran palcem. tylko że
niczego nie przyciskam a to tak mruga i mruga. czasami nawet nie można
paru znaków wpisać, bo okno przestaje być aktywne. czasami nawet okna
nie można przesunąć. co jest kurna grane? strasznie to wkurzające, a
właściwie uniemożliwiające używanie kompa.
to mój pierwszy kontakt z W8, wiec sorry jeśli mój problem jest
trywialny. <rs>

A czy to nie któryś z dodatkowych programów Asusa zainstalowanych w
systemie? Jak instalowałem system na moim netbooku Asusa, to pełno
takiego badziewia miałem. Musiałem odinstalować dobre kilka programów od
razu. Niektóre z nich właśnie siedzą przy krawędzi ekranu (u mnie był
taki na środku u góry).
Spróbuj z task managera wywalić wszystko, co podejrzane (ze wskazaniem
na programy Asusa) i zobacz czy to nie zniknie.

dzięki za odpowiedź. zabrałem się za wywalanie, bo tyle syfu w świeżym systemie to jeszcze nie widziałem. może jest coś na rzeczy w tym co mówisz, bo te kwadraty wszystkie "chodzą", ale to chyba mało możliwe, bo to znaczyłoby, że każdy komputer asusa tego typu, tak się powinien zachowywać, czyli praktycznie dyskwalifikować z użytkowania, bo cokolwiek na nim zrobić to jest właściwie kaskaderka, nawet odpalić task manager nie jest proste, i pewnie w internecie by na ten temat "wrzało". to jest juz drugi komp asusa all-in-one jaki do mnie trafił. poprzedni nawet się nie dal włączyć. <rs>