Re: [WINNT] Proszę o pomoc...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Proszę o pomoc...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 24 Nov 2013 08:22:35 +0100
Dnia Thu, 31 Oct 2013 04:28:20 +0100, Jacek napisał(a):

> Grzegorz, wiem, że Piotr próbuje mi pomóc.
> Ja natomiast nawiązałem do wątku o stabilności Windows, gdzie Kolega
> Przemek Ryk i Piotr Borkowski, stwierdzają, że Winods jest stabilny.

Czyli jeżeli wysypała / wysypuje się dana aplikacja, to oznacza to, że
system jest niestabilny? Ciekawe.

> Moim kontr argumentem są na przykład aktualizacje, które w historii maja
> status 'niepowodzenie', czy też aktualizacje, po których system sie
> wykrzacza, wali błędami, czy po prostu nie wstaje.

O aktualizacjach już napisał Adam.

> A co do tego wątku, to dopiero jutro zasiądę do sprzętu mojego kolegi,
> gdzie od wczoraj się wysypał i dam znać, co było nie tak.

I co wyszło z diagnozowania?

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]