Re: [WINNT] Word z pakietu Office 2010

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Word z pakietu Office 2010
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 24 Nov 2013 03:01:59 +0100
W dniu 2013-11-23 15:40, PureNick pisze:
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie animka
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
W dniu 2013-11-23 02:03, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Fri, 22 Nov 2013 23:00:00 +0100, animka napisał(a):

Zamiast jakiegoś słowa mam w Wordzie, w tekście między słowami cyfry 247
i nie wiem jak to "rozgryźć".

Te cyfry to liczba: dwiescie czterdziesci siedem. Nie musisz dziekowac,
pomagam bo lubie ;-)

To nawet tłumacz w Wordzie mi po polsku przeczytał: dwieście
czterdzieści siedem. Mało co mnie szlag nie trafił.
Miałam w oficjalnym pismie niezakodowanym zamiast jakiegos wyrazu 247,
Nijak to nie pasuje do wyrazu, który powinien tam być. Jak zmienić ,
żeby pokazał się normalny wyraz.
Może czegoś w tym Wordzie nie zainstalowalam co powinno być
zainstakowane, a nie instalowałam wszystkiego, tylko raczej to co mi
potrzebne.

Daj podgląd w obrazku, może to ułatwi diagnozę...
Nie twierdzę, że akurat ja pomogę (bardziej nie niż tak),
ale wydaje mi się, że ważny jest
również sposób pokazywania przez Worda
tego tajemniczego "247".

Nie mogę, bo to jest wydrukowane z portalu informacyjnego Sądu. Może jak wklepywała to na coś nacisnęła i jej wyskoczyło to 247 i nie zauważyła co napisała, a ja tak to odczytałam.

--
animka