Re: [WINNT] Word z pakietu Office 2010

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Word z pakietu Office 2010
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Sat, 23 Nov 2013 15:40:10 +0100
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie animka
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> To nawet tłumacz w Wordzie mi po polsku przeczytał: dwieście
> czterdzieści siedem. Mało co mnie szlag nie trafił.
> Miałam w oficjalnym pismie niezakodowanym zamiast jakiegos wyrazu 247,
> Nijak to nie pasuje do wyrazu, który powinien tam być. Jak zmienić ,
> żeby pokazał się normalny wyraz.
> Może czegoś w tym Wordzie nie zainstalowalam co powinno być
> zainstakowane, a nie instalowałam wszystkiego, tylko raczej to co mi
> potrzebne.

Daj podgląd w obrazku, może to ułatwi diagnozę...
Nie twierdzę, że akurat ja pomogę (bardziej nie niż tak),
ale wydaje mi się, że ważny jest
również sposób pokazywania przez Worda
tego tajemniczego "247".

Pozdruffka