Re: [WINNT] plik txt zapisywany z duza czestotliwoscia i zwiecha systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] plik txt zapisywany z duza czestotliwoscia i zwiecha systemu
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Mon, 18 Nov 2013 19:39:15 +0100
To jest o tyle łatwe, że chodzi o plik w formacie txt, czyli poszukaj po całości dysku jakiś programem (edytorem dysku) według fragmentu tekstu. Mnie się dość często (ale nie zawsze) udaje odzyskać teksty utracone podczas pisania na stonach internetowych (te cholerne okienka i klawisz backspace).
M.in. z powyższego powodu korzystałem niegdyś sam dla siebie z prostego
keylogera klawiatury.

-----
Czy te dane są może gdzieś zapisane w pliku wymiany i jest szansa na odczytanie tego?