[WINNT] plik txt zapisywany z duza czestotliwoscia i zwiecha systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] plik txt zapisywany z duza czestotliwoscia i zwiecha systemu
From: krul tefał-enu <krul@tefau.en>
Date: Sat, 16 Nov 2013 21:52:31 +0100
Pracowałem od około 3 godzin na komputerze i w tym czasie miałem otwarty plik txt, w którym dokonywałem notatek, używając funkcji zapisz co jakieś 5 minut. W pewnej chwili komputer się przegrzał, nie było niebieskiego ekranu tylko wszystko zamarło i stanęło w miejscu. Wyłączyłem maszynę na jakieś 10 minut i odpaliłem ponownie. Plik txt ma ostatnie zmiany zapisane 2 godziny przed awarią, dlaczego skoro co 5 minut używałem opcji save??!