Re: [WINNT] Pomiar transferu danych procesu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pomiar transferu danych procesu
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 8 Nov 2013 13:23:13 +0100
Dnia Fri, 8 Nov 2013 11:17:01 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Moze byc od uruchomienia.

Process Explorer. Choć dla takiego Chrome'a będziesz miał tyle oddzielnych
okien do monitorowania, ile procesów jest. Zamkniesz proces - zamknie się
też zliczanie.

Z narzędzi które potrafią robić statystyki nieco szersze, to przychodzą mi
do głowy płatne: NetLimiter czy NetBalancer.

Google podpowiada jeszcze:
http://www.softperfect.com/products/networx/
http://www.hootech.com/NetMeter/ (też płatny)
http://miechu.pl/freemeter/download.aspx

Tych aplikacji natomiast nie używałem, więc nie mam pewności, czy spełnią
Twoje wymagania.

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]