Re: [WINNT] Wielkosc liter w nazwach plików.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wielkosc liter w nazwach plików.
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 7 Nov 2013 11:43:43 +0100
666 <j.666@gazeta.pl> napisał(a):
Czy Win XPsp3 dopuszcza w jednym katalogu pliki o nazwach przykładowo
Pokolenie i pokolenie (róznica w pierwszej literze)? Pytam o Win XP, bo
sam dysk i katalog to zewnętrzny mały NAS (pod jakimś unixem), nie znam
formatu plików na tym zewnętrznym dysku  (to może nie być NTFS, ale nie
wiem). Mam podejrzenia (jednak nie jestem do końca pewien), że nagła
utrata dostępu do katalogu na tym NAS (spod Win XP) nastąpiła po zapisaniu w katalogu dwóch plików pdf o nazwach różniących się tylko jak
powyżej. Po wyjściu z katalogu "piętro wyżej" nie można już więcej do
niego wejść.

Nie dopuszcza.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>