Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: Wielkosc liter w nazwach plik锟絯.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: Wielkosc liter w nazwach plik體.
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Thu, 7 Nov 2013 11:27:56 +0100
Czy Win XPsp3 dopuszcza w jednym katalogu pliki o nazwach przyk鲁adowo Pokolenie
i pokolenie (r贸znica w pierwszej literze)?
Pytam o Win XP, bo sam dysk i katalog to zewn锚trzny ma鲁y NAS (pod jakim露
unixem), nie znam formatu plik贸w na tym zewn锚trznym dysku
(to mo驴e nie by忙 NTFS, ale nie wiem).
Mam podejrzenia (jednak nie jestem do ko帽ca pewien), 驴e nag鲁a utrata dost锚pu do
katalogu na tym NAS (spod Win XP) nast卤pi鲁a po
zapisaniu w katalogu dw贸ch plik贸w pdf o nazwach r贸驴ni卤cych si锚 tylko jak
powy驴ej.
Po wyj露ciu z katalogu "pi锚tro wy驴ej" nie mo驴na ju驴 wi锚cej do niego wej露忙.

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>