Jaka bateria do BIOSu mojej p�yty ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Jaka bateria do BIOSu mojej p³yty ?
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Sun, 3 Nov 2013 10:24:43 +0100
Odpowied¼ na to pytanie jest niezwykle prosta. Rozkrêcam peceta, wyjmujê
bateriê i ju¿ wszystko wiadomo.
Ale z ciekawo¶ci chcia³em siê dowiedzieæ, jak± bateriê mam kupiæ, nie
zagl±daj±c do ¶rodka.
Mo¿e jestem gamoñ i melepeta, ale nie potrafi³em takiej odpowiedzi znale¼æ w
necie.
(Znalaz³em jedynie odpowiedzi na zapytania userów: Jaka bateria do danego
modelu ? Odpowiedzi± przewa¿nie by³o: CR2032)
Everest równie¿ nie podaje takiej informacji.
Równie¿ w instrukcji moje p³yty g³ównej nie ma takiej informacji. Jest tylko
napisane, aby :
"Wymieniaæ tylko na taki sam lub równowa¿ny model zalecany przez
producenta".
Zastanawiam siê, co musia³bym zrobiæ, gdy kupi³bym  u¿ywan± p³ytê bez
baterii, aby dowiedzieæ siê jak± bateryjk± muszê kupiæ ?
Pozdrawiam
mk

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>