Re: [WINNT] W8.1 - dziwaczne przełączanie między aplikacjami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - dziwaczne przełączanie między aplikacjami
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2013 09:52:03 +0200
W dniu 2013-10-22 14:37, Marek pisze:
kontrolkach w nich umieszczonych. Nie sądzisz, że dużo łatwiej jest
zidentyfikować co kliknąć aby przywrócić daną aplikację widząc je
wszystkie wyposażone w logotypy - tak jak jest to w standardowym
Windowsowym Alt-Tabie zanim włączy się funkcja jego znikania?

Ale w Win 8 jest ikona po wciśnięciu alt+tab:
http://www.umpcportal.com/wp-content/uploads/2012/03/Desktop.jpg

No chyba, że w 8.1 wywalili ikonę, to już nic nie mówię. Nie widziałem. Na razie jestem na gołym 8.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/