[WINNT] W8.1 - dziwaczne przełączanie między aplikacjami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W8.1 - dziwaczne przełączanie między aplikacjami
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 21 Oct 2013 15:26:08 +0200
Witam,

Chciałbym zapytać się Was czy tylko u mnie źle ta funkcja działa (jak zwykle) czy u Was również? Efekt ma taki, że wciśnięcie Alt a potem cyklicznie Tab powoduje pojawienie się najpierw okna z miniaturami aplikacji a gdy na chwilę, nie daj Boże, zatrzymam się na 1 sekundę na którejś z ikonek, to wyskakuje mi dana aplikacja od razu na pierwszy plan. Kolejne przyciśnięcia Tab powodują, że przywracane są na pierwszy plan kolejne aplikacje. Trudno się szybko połapać czy okno jakie się przywraca to program, o jaki mi chodziło, a już w szczególności gdy więcej niż 1 monitor jest podłączony. W konsekwencji zmuszony jestem do irracjonalnego posługiwania się Alt-tab'em. Wciskam Alt i nawalam Tabem żeby tylko nie zatrzymać się na jakiejkolwiek aplikacji. Wzrokiem szukam w okienku aplikacji, tej, o którą mi chodzi i dopiero wtedy świadomie ustawiam ramkę na tym co ma się pojawić na pierwszym planie.

Czy da się jakoś naprawić tą funkcję? Może gdzieś w rejestrze można pogrzebać aby ten sekundowy czas zwiększyć do nieskończoności?

--
Pozdrawiam
Marek