Re: [WINNT] Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 18 Oct 2013 11:23:32 +0200
Dnia Fri, 18 Oct 2013 06:18:16 +0200, Jacek napisał(a):

> Lekarz stwierdził, że spokojniej będzie, jak Ci potakiwać…

Jeżeli dla Ciebie błąd przy instalacji jednej aktualizacji równa się
konieczności reinstalacji Windows, to ja nie mam więcej pytań…

[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks.         ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>