[WINNT] Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 18 Oct 2013 01:43:32 +0200
Cześć,

Mam takiego pacjenta w postaci laptopa Dell Latitude D630. Postawiony na nim
Windows 8. Zaoferował jako opcjonalną aktualizację:
Intel Corporation driver update for Mobile Intel(r) 965 Express Chipset
Family (Microsoft Corporation - WDDM 1.1)

Jednak przy próbie jej instalacji wyskakuje błąd:
Failed: 1 update
Error(s) found:
Code 80070002

Przyznam szczerze, że już mnie to trafia, gdyż za diabła nie idzie mi
wyszukiwanie rozwiązania tego problemu. Laptop akruat dosyć produkcyjnie
wykorzystywany, wobec czego wolałbym nie zdemolować mu systemu do cna. :D

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]