Re: [WINNT] Jak na dobre wyłączyć hibernację w laptopie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak na dobre wyłączyć hibernację w laptopie?
From: Ricardo Lopez <lricardo1978@gmail.com>
Date: Sun, 13 Oct 2013 03:46:29 -0700 (PDT)
On Sunday, October 13, 2013 12:28:00 PM UTC+2, Borneq wrote:
> Mam laptop Acer Aspire z Windows XP. Przeszkadza mi hibernacja, bo mam mało

> Udało się za pomocą powercfg /h off, ale po ponownym uruchomieniu komputera,
>
> znowu plik jest!

Spróbuj z myślnikiem zamiast slasha: powercfg -h off

albo jak poniżej

(z witryny Microsoft Support http://support.microsoft.com/kb/920730):

---
Aby hibernacja stała się niedostępna, wykonaj następujące kroki:

    Kliknij przycisk Start, a następnie wpisz cmd w polu Rozpocznij
wyszukiwanie.
    W wynikach wyszukiwania kliknij prawym przyciskiem myszy pozycję cmd, a
następnie kliknij polecenie Uruchom jako administrator.
    Po pojawieniu się monitu kontroli konta użytkownika kliknij przycisk
Kontynuuj.
    W wierszu polecenia wpisz powercfg.exe /hibernate off, a następnie naciśnij
klawisz ENTER.
    Wpisz polecenie exit i naciśnij klawisz ENTER, aby zamknąć okno wiersza
polecenia.
---

U mnie na Win7 64 bit zadziałało: powercfg -h off

Pozdrawiam serdecznie,

Rychu