[WINNT] Jak na dobre wyłączyć hibernację w laptopie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak na dobre wyłączyć hibernację w laptopie?
From: "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 13 Oct 2013 12:28:00 +0200
Mam laptop Acer Aspire z Windows XP. Przeszkadza mi hibernacja, bo mam mało miejsca na dysku a plik zajmje 2 giga, a poza tym często zamiast wyłączania komputera przełączam w stan czuwania, i jakiś błąd powoduje że raz na jakiś czas hibernuje zamiast po prostu przełączyć w ten tryb. Problem z laptopem jest taki, że w Panelu Sterowania w opcjach zasilania nie mam możliwości wyłączenia. Udało się za pomocą powercfg /h off, ale po ponownym uruchomieniu komputera, znowu plik jest!