[WINNT] DNS - przekierowanie na lokalne serwisy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] DNS - przekierowanie na lokalne serwisy
From: andrzej.chrzan@gmail.com
Date: Wed, 2 Oct 2013 00:42:55 -0700 (PDT)
Witam,
w sieci lokalnej mam uruchomione 2 serwisy www:
- serwis1.firma.pl
- serwis2.firma.pl
Chciałbym aby użytkownicy z sieci lokalnej mogli się do nich odwoływać po
nazwie domenowej. Jednoczesnie mam stronę www u zewnętrznego dostawcy o adresie
firma.pl
Utworzyłem strefę w DNS w Windows o nazwie firma.pl, później dodałem rekordy A
odpowiednio dla obu serwisów serwis1.firma.pl i serwis2.firma.pl z
przekieorwaniem na adresy lokalne serwerów. Tylko teraz zaczął się problem, że
nie otwiera się strona firma.pl dostępna u zewnętrznego dostawcy. Jak zrobić
przekierowanie na adres firma.pl na zewnątrz?

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam