Re: [WINNT] Kilka monitorów - wielkość okna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kilka monitorów - wielkość okna
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Wed, 02 Oct 2013 02:16:41 -0400
On 10/2/2013 1:54 AM, Artur Frydel wrote:
Witam.

Mam sobie system z podłączonymi czterema monitorami, w konfiguracji jak
poniżej:

--------
| 1 | 2|
--------
| 3 | 4|
--------

Karty i sterownik nVidia.
Wyświetlenie i maksymalizacja okna powoduje wypełnienie danego ekranu.
Ręcznie mogę sobie okno rozciągnąć na wszystkie cztery monitory, ale jak
to uzyskać poprzez kliknięcie przycisku "Maksymalizuj" z belki okna?

nie wiem czy to bedzie dzialac na czterech monitorach, ale dziala na dwoch przy uzyciu programu ultramon. na belce jest dodatkowa ikona, wlasnie w tym celu. <rs>