Andrzej <asad10@gazeta.no_spam.pl> wrote:
> Witam,
> Pacjent to laptop Sony Vaio, system W8x64.
> Był zainstalowany antywirus, wersja czasowa i się skończył.
> Odinstalowałem i usiłuję uruchomić Windows Defender, ale bez skutku.
> Centrum akcji pokazuje brak antywirusa, jest 'włącz WD' kliknięcie powoduje,
> że coś się dzieje przez moment, ale się nie włącza, komunikat jest 'usługa
> wyłączona'.
> Kiedy idę do usług widzę, że usługa wyłączona, kliknięcie 'włącz' jak
> poprzednio.
> Usiłowałem zainstalować na nowo, ale komunikat jest 'zainstalowany'.
> Czy jest jakiś sposób naprawy prócz zainstalowania W8 na nowo?
> Czy wobec tego stanu rzeczy jedynym rozwiązaniem jest użycie innego
> antywira?
> Jaki polecilibyście? Używałem AVG i byłem zadowolony.
> Pozdrawiam, Andrzej Sadowski.
Możliwe że WD lub składnik od którego zależy jest w jakiś sposób
uszkodzony. Sprawdź tym[1] narzędziem wg instrukcji czy raportuje jakieś
błędy.
1.
http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogólne-raporty-systemowe/?p=85063
--
Piotr Borkowski
|