U¿ytkownik "Andrzej" <asad10@gazeta.NO_Spam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:l1h3hm$l04$1@node2.news.atman.pl...
> Witam,
> Pacjent to laptop Sony Vaio, system W8x64.
> By³ zainstalowany antywirus, wersja czasowa i siê skoñczy³.
> Odinstalowa³em i usi³ujê uruchomiæ Windows Defender, ale bez skutku.
> Centrum akcji pokazuje brak antywirusa, jest 'w³±cz WD' klikniêcie
> powoduje,
> ¿e co¶ siê dzieje przez moment, ale siê nie w³±cza, komunikat jest 'us³uga
> wy³±czona'.
> Kiedy idê do us³ug widzê, ¿e us³uga wy³±czona, klikniêcie 'w³±cz' jak
> poprzednio.
> Usi³owa³em zainstalowaæ na nowo, ale komunikat jest 'zainstalowany'.
> Czy jest jaki¶ sposób naprawy prócz zainstalowania W8 na nowo?
> Czy wobec tego stanu rzeczy jedynym rozwi±zaniem jest u¿ycie innego
> antywira?
> Jaki poleciliby¶cie? U¿ywa³em AVG i by³em zadowolony.
> Pozdrawiam, Andrzej Sadowski.
Jeszcze nie zawiod³em siê na Avira. Nie obci±¿a te¿ komputera.
m
|