[WINNT] windows defender

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] windows defender
From: "Andrzej" <asad10@gazeta.NO_Spam.pl>
Date: Fri, 20 Sep 2013 11:12:21 +0200
Witam,
Pacjent to laptop Sony Vaio, system W8x64.
Był zainstalowany antywirus, wersja czasowa i się skończył.
Odinstalowałem i usiłuję uruchomić Windows Defender, ale bez skutku.
Centrum akcji pokazuje brak antywirusa, jest 'włącz WD' kliknięcie powoduje,
że coś się dzieje przez moment, ale się nie włącza, komunikat jest 'usługa
wyłączona'.
Kiedy idę do usług widzę, że usługa wyłączona, kliknięcie 'włącz' jak
poprzednio.
Usiłowałem zainstalować na nowo, ale komunikat jest 'zainstalowany'.
Czy jest jakiś sposób naprawy prócz zainstalowania W8 na nowo?
Czy wobec tego stanu rzeczy jedynym rozwiązaniem jest użycie innego
antywira?
Jaki polecilibyście? Używałem AVG i byłem zadowolony.
Pozdrawiam, Andrzej Sadowski.