Re: [WINNT] [ot] stale IP, ktore nie mialo byc stale

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] stale IP, ktore nie mialo byc stale
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 3 Sep 2013 20:59:28 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:52212445$0$1454$65785112@news.neostrada.pl...
internet kablowy z vectry, nigdy nie byl zamow. staly nr IP.

o co chodzi w takiej sytuacji:
od ponad roku to samo ip, ani proste wł/wył polaczenia do internetu, ani wł/wył modemo-routera nie pomaga, ip jak przyspawane. Co oni kombinuja? dzierżawa ip na wieki? jak i gdzie maja to "ustawione", ze ip ani drgnie?

Moje zmienne IP w UPC mam chyba stałe od... nie skłamię wiele chyba, jak powiem, że od zeszłego roku, jeśli nie dłużej. Zmieni ci się adres, jeśli na dłużej wyłaczysz modem z sieci, przy mojej ostatniej zmianie było to 3 dni.
Zresztą... ja bym się tylko cieszył, gdybym IP miał stałe.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.