Re: [WINNT] [ot] stale IP, ktore nie mialo byc stale

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] stale IP, ktore nie mialo byc stale
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 03 Sep 2013 14:51:55 -0400
On 8/30/2013 6:59 PM, 1634Racine wrote:
internet kablowy z vectry, nigdy nie byl zamow. staly nr IP.

o co chodzi w takiej sytuacji:
od ponad roku to samo ip, ani proste wł/wył polaczenia do internetu, ani
wł/wył modemo-routera nie pomaga, ip jak przyspawane. Co oni kombinuja?
dzierżawa ip na wieki? jak i gdzie maja to "ustawione", ze ip ani drgnie?

mam podobnie. przez rok to zamo IP, a potem w ciągu dwóch miesięcy trzy zmiany. coś chłopaki mogą u providera kombinować z ustawieniami hardwaru/softu i przy tym czas dzierżawy zmienią chcacy/niechcacy. sadze, ze nie ma się tutaj doszukiwać bóg wie czego, tylko wziąć ten fakt pod uwagę i być przygotowany, jeśli ci to nie pasuje. dla mnie jest to nawet wygodne. <rs>