Re: [WINNT] [ot] stale IP, ktore nie mialo byc stale

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] stale IP, ktore nie mialo byc stale
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sun, 01 Sep 2013 19:28:07 +0200
W dniu 01.09.2013 11:53, 1634Racine pisze:
Przemysław Adam Śmiejek in news:5222e923$0$1248$65785112@news.neostrada.pl
No i przecież nadal masz DHCP, tylko po co DHCP ma przydzielać ci coś
innego, a nie to samo?
dlaczego to samo,a nie cos innego

Bo prościej to samo niż przeszukiwać pulę i szukać wolnego. Po co? Skoro to, co było ostatnio jest wolne, to sruuu.... W domowym routerze też masz tak samo, od wieków mój laptop dostaje to samo IP wewnętrzne, bo po co router ma mieszać? Nawet lepiej tak, bo jakieś udostępnianie drukarek albo coś się tak od razu nie posypie, jak zapomnisz przypisać na sztywno w DHCP.

generalnie DHCP nie oznacza losowego IP! Jak właśnie pisałem wyżej, często się wręcz w DHCP przypina na sztywno numery, żeby jakieś urządzenia były ciągle pod tym samym IP.

--
Przemysław Adam Śmiejek