Re: [WINNT] Soft do zgrywania obrazu i audio z webcama

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Soft do zgrywania obrazu i audio z webcama
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 19 Jul 2013 00:00:25 +0200
Dnia Thu, 18 Jul 2013 22:40:23 +0200, artiun napisał(a):

(ciach…)

> I dobrze, bo mógłbyś stracić nie tylko rękę. To jest poważnie.

Napisał pan dzindzinier, co odpowiedzieć na proste pytania nie potrafi.

> Dla wyjaśnienia, widziałem sporo kamerek. Zresztą rozbierałem monitory.
> Bywały i są  protezy.

Pan magister inżynier trybi, że tu rozmowa o rozwiązaniu programowym i
kwestie konstrukcyjne są jednak nieistotne?

> Jeśli nie wiesz o co chodzi to i tak mi to wisi.

Jedyna pewna kwestia u Pana Dzindziniera.

[ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża,   ]
[ reszta to żałośni neofici.                            (CGC, pl.pregierz) ]