Re: [WINNT] Soft do zgrywania obrazu i audio z webcama

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Soft do zgrywania obrazu i audio z webcama
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Thu, 18 Jul 2013 16:08:31 +0200
Dnia Thu, 18 Jul 2013 14:10:24 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Media Player Classic? :)

Piszesz serio? Bo to nie dla mnie, ktos poprosil bym mu pomogl cos znalezc,
ja nawet nie mam kamerki, by to sprawdzic.
Zapomnialem dopisac, ze powinien to byc prosty soft. Player w roli
rejestratora imho jest malo intuicyjny. Twierdze to bazujac na doswiadczeniu
z VLC, ktory tez to potrafi, lecz jego nie bede polecal wlasnie ze wzgledu
na brak prostoty.

--
pozdro
R.e.m.e.K