Re: [WINNT] program domyslny dla otwarcia pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] program domyslny dla otwarcia pliku
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 16 Jul 2013 21:19:57 +0200
pytalem: "w rejestrze: gdzie jest zapisane" ze exek otwiera jakis typ pliku
- _ja_ mam dopisywac, ze otwiera, gdy juz otwiera?
Skoro otwiera to po co pytać?
otwiera bez samodzielnego
zapisania, ze ma otwierac i ja mam to uzupelnic?
ale co uzupełnić.

W przypadku produktów M$ (Office) działania podane wyżej nie wystarczą (zwłaszcza jeśli kasowało się MSOCache). Word, np. będzie próbował otwierać, ale i tak się wywali :)

Dla swoich potrzeb, czasem próbuję robić programy 'portable'. Nie narzędziami. Instaluję program, przenoszę wsio na bok odinstalowuję. I bywa, że program się nie uruchomi (tu wiadomo o co chodzi, dobrze zrobiony deinstalator - dodaję brakujące .dll). Bywa, że działa i tu nie mam pewności, czy zadziała na czystym systemie.

Dopiszę, o ile kogoś to interesuje.

--
Artur
4 weeks 2 days 4 hours 3 minutes 1 second and 144 milliseconds.