Re: [WINNT] zwirtualizowanie obrazu dysku z zainstalowanym windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zwirtualizowanie obrazu dysku z zainstalowanym windows 7
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Wed, 3 Jul 2013 15:23:24 +0100
"Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message news:op.wzmuxsvo8woxnu@organ--5...
ztcp w systemie (windows 7) bylo wlaczone przywracanie systemu i plikow, system volume information ma ok. 20GB byc moze za pomoca przywracania systemu dalo by sie tam przywrocic starsza wersje pewnego dokumentu ktory chcialbym obejrzec (sam dokument mam zbackupowany duzo razy, ale chodzi o konkretna wersje z jednego miesiaca, sadzac po datach {3808876b-c176-4e48-b7ae-04046e6cc752} moze tam byc to czego szukam)
A nie jest tak, że przywracanie systemu dotyczy tylko plików systemowych, a nie rusza dokumentów użytkownika?
Do dokumentów chyba służy tworzenie kopii zapasowych.

powinienem napisac 'dokument' jest to samorozpakowujace archiwum, w katalogu
na pulpicie

nie jestem pewien czy to sie lapie w backup przywracania, ale mam nadzieje
ze tak